portada reclamacions

Què fer en cas de cancel·lació de vol, retard o overbooking?

T’han cancel·lat o endarrerit el vol aquestes vacances? Quan això passa, nosaltres fem servir l’eina del RACC de reclamació de vols. És una eina gratuïta amb la qual pots saber, immediatament i amb una consulta online, si tens dret a una compensació i posar la reclamació sense cost addicional. És a dir, només pagues si reps la compensació de l’aerolínia. T’expliquem com fer-la servir i aquí en podràs veure un vídeo.

Eina gratuïta: si no aconsegueixes una indemnització, no pagues!

Si tens dubtes sobre si pots rebre o no una compensació econòmica per cancel·lació de vols, retards o overbooking, aquest reclamador del RACC permet fer la consulta de manera gratuïta. Si comences els tràmits de la reclamació i no guanyes la demanda, no pagues. I si la guanyes, el cost del servei és el 35% del que aconsegueixis de la indemnització, que és el que es quedaria el RACC per fer la paperassa i els tràmits.

Com funciona el servei?

T’explico pas a pas com posar una reclamació per cancel·lació de vols i retards:

  • Introdueix els detalls del teu vol: et demanen el numero, la data i explica el motiu de la reclamació si ha sigut una cancel·lació, un retard o un overbooking
  • Adjunta els documents: el resguard de la reserva i la targeta d’embarcament. També és important que hi posis els tiquets de les despeses generades per la cancel·lació o retard dels vols. Per exemple tiquets d’àpats a l’aeroport o estada en hotels.
  • Comença la reclamació i oblida’t de més maldecaps: deixa que el RACC faci els tràmits i la tarifa del servei serà el 35% del que et paguin com a compensació

reclamador de vols RACC

En quins casos es pot reclamar una compensació?

  • Si t’han cancel·lat el vol en menys de 14 dies d’antel·lació
  • Si has patit un retard de més de 3 hores de la sortida del vol
  • Si hi ha overbooking, és a dir, més reserves que seients que disposa l’avió

banner racc

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.

Abans d'enviar el formulari, dóna un cop d'ull a la informació bàsica sobre protecció de dades aquí.

La titularidad de este sitio web, www.elmonensespera.com, la ostenta: NORMA LEVRERO SUBIRANA

NIF: 52166399F Dirección: Moll 13A Teléfono de contacto: 687999081 Email de contacto: elmonensespera@gmail.com

Desplaça cap amunt
Resum de la privadesa
El Món ens Espera

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.