gran canyó

Ruta 66: el Gran Canyó

Aquest és un altre dels llocs especials del món, però us direm que una vegada trepitjat el Monument Valley o el Horsesoe Bend d’Arizona, no li vam donar al Grand Canyon la puntuació que es mereix. No ens va fer posar la pell de gallina, però segurament perquè portàvem ja dos dies amb els pèls de punta… Així que si podeu, deixeu-vos el Monument Valley com a final!

gran canyó

Les dues cares del parc: la nord i la sud

Vam marxar del Grand Canyó amb la sensació que hi havíem de tornar en un futur. Nosaltres vam entrar per la porta del costat est (el desert View) i nvenint de Page, a Arizona, trigareu unes dues hores. Vam creuar el Gran canyó pel costat sud fins a la South Entrance Station. Per tant tenim pendent i no us podem explicar la nostra experiència per la part nord del parc natural.

Segons la nostra experiència, aquesta zona és bastant massificada i el que pots visitar són diferents miradors des de la part alta del canyó. Nosaltres no teníem prou temps per dedicar-li, però des dels diferents centres de visitants es poden fer excursions fins a la profunditat del canyó, sortides de ràfting, excursions amb burros i cavalls. I la gran activitat per fer al Grand Canyon, la visita en helicòpter.

Si com nosaltres no teniu prou temps, el més recomanable és que feu una ruta pels diferents miradors que hi ha a la part sud del Gran Canyó (Desert View, Grandview Point o el Mather Point que és un dels més famosos. Penseu que d’una punta a l’altra de la part sud del Grand canyó hi ha almenys 50 quilòmetres… nosaltres només vam veure un total de 35 quilòmetres, des del Desert View fins al Visitor Center.

A diferència d’altres parcs d’aquesta zona, al Gran Canyó hi ha peatges per pagar la taxa d’entrada al parc, entreu per on entreu. Si entreu amb un cotxe haureu de pagar 35 dòlars i inclou tots els passatgers.

Per més informació consulteu el web del parc.

On dormir

Hi ha diferents apartaments i hotels per dormir dins el parc, encara que l’oferta pot arribar a ser una mica cara. Nosaltres vam tornar a fer ús d ela nostra tenda de campanya i vam dormir en un dels campgrounds del parc. En aquest sí que us recomanem, pre l’afluència de gent que hi ha, que hi aneu al matí a reservar plaça (es reserva en una màquina espenedora).

gran canyó

Williams, reprenem la ruta 66

Williams és el primer poble que trobareu en sortir del Gran Canyó per la sortida sud. Aquí és on vam rependre el nostre viatge per la ruta 66. Des del centre de visitants fins a Williams hi ha una hora de viatge en cotxe.

Williams és un poblet ple de restaurants i botigues de records de la ruta 6. L’antiga carretera creuava anteriorment aquest municipi, avui és el carrer principal.

Si busqueu un lloc típic d ela ruta 66 en aquest poblet us recomanem el Twister’s 50, decorada a l’ambient dels anys 50 amb sofàs de color vermell, rajoles blanc i negres al terra. Les hamburgueses i els batuts són bons.

A Williams també hi ha un tram de l’antic recorregut del ferrocarril del 1880 i la màquina de vapor que ha estat restaurada.

gran canyó

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.

Abans d'enviar el formulari, dóna un cop d'ull a la informació bàsica sobre protecció de dades aquí.

La titularidad de este sitio web, www.elmonensespera.com, la ostenta: NORMA LEVRERO SUBIRANA

NIF: 52166399F Dirección: Moll 13A Teléfono de contacto: 687999081 Email de contacto: elmonensespera@gmail.com

Desplaça cap amunt
Resum de la privadesa
El Món ens Espera

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.