Menu
El món ens espera
  • Sobre nosaltres
    • Contacte
    • El teu viatge a mida
    • Parlen de nosaltres
    • Vols que recomanem el teu lloc?
  • Catalunya
    • Anoia
    • Baix Llobregat i Garraf
    • Bages
    • Barcelona
    • Berguedà
    • Catalunya nord
    • Comarques de Lleida
    • Comarques de Tarragona
    • Empordà
    • Garrotxa
    • La Selva
    • Osona
    • Ribera d’Ebre
    • Ripollès
    • Solsonès
    • Terra Alta
    • Terres de l’Ebre
    • Vallès Oriental
  • Cerdanya
    • Cerdanya a l’estiu
    • Cerdanya a l’hivern
    • Cerdanya a la tardor
    • Cerdanya a la primavera
    • Reculls sobre la Cerdanya
  • Activitats en família
    • Parcs d’atraccions
    • A 1 hora de Barcelona
    • Recull d’activitats per fer a Barcelona
  • Europa
    • Alemanya
    • Andorra
    • Àustria
    • Bèlgica
    • Regne Unit
    • Croàcia
    • Eslovènia
    • Dinamarca
    • Estat espanyol
      • Aragó
      • Canàries
      • Madrid
      • Navarra
    • Finlàndia
    • França
    • Itàlia
    • Irlanda
    • Islàndia
    • Lituània
    • Macedònia
    • Montenegro
    • Noruega
    • Polònia
    • Portugal
    • Romania
    • Mercats de Nadal
    • Suècia
    • Suïssa
    • Països nòrdics
    • Reculls segons temàtica
    • Rutes per fer en autocaravana
  • Món
    • Àfrica
      • Marroc
    • Amèrica Llatina
      • Carib
      • Mèxic
      • República Dominicana
    • Estats Units
      • Ruta 61
      • Ruta 66
    • Japó
    • Sud est asiàtic
      • Bali
      • Malàisia
      • Singapur
  • Consells
  • A 1 hora de Barcelona
  • Autocaravana
  • Allotjaments
  • Descomptes
  • Botiga
El món ens espera

Ruta 66: el Monument Valley

Posted on 23 de maig de 201925 de maig de 2022 by Norma Levrero

El Monument Vallet és, fins ara, el millor lloc del món on hem estat. Un lloc màgic pels qui ens agradava Lucky Luke. Un lloc amb una energia, una llum especial. Un lloc on veure-hi fer de nit i fer-se el dia. On l’únic que s’ha de fer és contemplar.

Tots els posts sobre la ruta 61

Abandonem la ruta 66

Si voleu arribar al Monument Valley, realment val molt molt molt la pena, us haureu de desviar més de 400 quilòmetres de la ruta 66 (el trajecte són més de 3 hores), la qual abandonarem completament. Nosaltres vam renunciar a fer part de la ruta 66 per Arizona, cosa que ens queda pendent pel proper viatge. De fet, no la vam tornar a trobar fins a Flagstaff, després de visitar el Gran Canyó. Sincerament, després de veure la major part dels trams de la ruta 66, renunciar a uns quants quilòmetres pel Monument Valley, val la pena.

Allotjament i menjars

Una altra cosa que heu de tenir en compte és que el Monument Valley és actualment encara una reserva dels indis navahos. I que el poble que més a prop té, Kayenta, és a 60 quilòmetres de distància. Per tant quan planifiqueu la visita heu de pensar on menjareu i on dormireu.

Però alerta! dormir i menjar ho podeu fer al Monument Valley! dins la reserva, en el recinte del visitor center The View, hi ha un hotel amb restaurant, uns bungalows de fusta amb vistes i un campground amb les millors vistes al Monument Valley. Si opteu per l’hotel i els bungalows reserveu amb moooooolta antel·lció.

Nosaltres us recomanem el campground, per salvatge. Per sentir l’olor de la terra molla, l’escalfor directe dels primer rajos del sol, el silenci de la nit, del buit, del cel clar. Per imaginar-te els indis, al fons.

De veritat que és una experiència que tornaríem a repetir sense pensar-nos-ho. Portàvem una petita tenda de campanya a la maleta (ja preveient que l’utilitzariem tant al Moument Valley com al Gran Canyon). El campground és un trosset de terra amb parcel·les, totes abocades al Monument Valley. Nosaltres no havíem reservat i quan vam arribar vam triar la parcel·la, vam pagar a l’oficina que hi ha al costat i vam instal·lar-nos. Però si podeu, reserveu amb antel·lació per si de cas! El campground té unes dutxes i lavabos a la zona on hi ha les oficines i per les autocaravanes hi ha pacel·les amb taules i cadires de fusta.

Si fas ús del campground, tens descompte al restaurant de l’hotel, així que tindreu resolt el tema on sopar i esmorzar durant la vostra estada.

Val la pena quedar-s’hi a dormir? rotundament sí. Per asseborir-ho i reasseborir-ho amb tranquil·litat i gaudir la posta de sol i l’albada. I trobareu altres hotels als voltants una mica més allunyats (i amb altres serveis com piscina o cabanes d’indis), però cap tindrà les vistes que hi ha a les instal·lacions del The View. Penseu que si no us allotgeu al The View, no us podreu quedar a dins la reserva a veure com es pon el sol, per exemple, ja que el parc té un horari que s’ha de complir (fins les 20h a l’estiu).

La visita

La visita al voltant de la reserva del Monument Valley es pot fer amb una sola tarda o matí perfectament. Nosaltres vam arribar havent dinat, vam fer tota la volta, i llavors vam valorar quedar-nos a dormir al campground i ens hi vam instal·lar. Vam veure pondre’s el sol, vam sopar i l’endemà vam esmorzar i vam marxar.

L’entrada a la reserva val 6 dòlars per persona, 20 dòlars per vehicle de fins a 4 persones i 10 dòlars si hi aneu en bicicleta o moto (consulteu la resta de preus aquí). Podeu comprar-les online.

Arribareu fins al centre de visitants on hi ha l’aparcament i l’hotel. Allà els indis navahos us oferiran fer la ruta en 4×4, en cavall i de mil maneres diferents. Pot estar molt bé si us expliquen la història de la reserva.

Però que sapigueu que també podeu fer la visita per lliure amb el vostre cotxe. Només heu de tenir en compte que hi ha trams de sorra molt fina i el cotxe, si no és 4×4, se us pot quedar encallat. Això és el que us diran ells sempre amb l’objectiu de contractar un guia seu. Però nosaltrres hem de dir que duiem un cotxe normalet (un Chebrolet) i que vam fer tot el recorregut sense problemes (sempre amb pecaució de no posar-nos en zones perilloses o amb sorra acumulada).

I res… enjoy!!!!!!!!

Si has arribat fins aquí també et pot interessar…

  • 10 llocs del món per veure després del confinament
  • 26 de març de 2020
  • Ruta 66: el Horseshoe Bend i l’Antelope Canyon
  • 6 de juny de 2019
  • Preguntes i respostes sobre la Ruta 66
  • 15 d'octubre de 2019
  • La ruta 66: Las Vegas i el Death Valley
  • 6 de febrer de 2020
  • Ruta 66: el Gran Canyó
  • 10 de setembre de 2019
  • Ruta 66: l’estat de Nou Mèxic
  • 9 de maig de 2019

1 thought on “Ruta 66: el Monument Valley”

  1. Retroping: 10 llocs del món per veure després del confinament – El món ens espera

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

Advertisements

Entrades més vistes

  • 70 excursions i activitats per fer amb nens a prop de Barcelona
    70 excursions i activitats per fer amb nens a prop de Barcelona
  • Apartaments, cases rurals i càmpings per anar amb nens a Catalunya
    Apartaments, cases rurals i càmpings per anar amb nens a Catalunya
  • Rutes per veure els cirerers en flor a Sant Climent de Llobregat
    Rutes per veure els cirerers en flor a Sant Climent de Llobregat
  • On trobar descomptes per les entrades de Port Aventura
    On trobar descomptes per les entrades de Port Aventura
  • Idees per a un cap de setmana amb nens a Catalunya
    Idees per a un cap de setmana amb nens a Catalunya
  • 10 llocs imprescindibles per anar amb nens a la Cerdanya
    10 llocs imprescindibles per anar amb nens a la Cerdanya
  • Llocs imprescindibles per anar amb nens al delta de l'Ebre
    Llocs imprescindibles per anar amb nens al delta de l'Ebre
  • Estada en família als apartaments Romaní del Montgrí a la Costa Brava
    Estada en família als apartaments Romaní del Montgrí a la Costa Brava
  • Excursions fàcils per fer amb nens a la Cerdanya
    Excursions fàcils per fer amb nens a la Cerdanya
  • 10 països europeus per viatjar amb nens
    10 països europeus per viatjar amb nens

Segueix-nos a Instagram!

Un viatge en el temps a les botigues antigues de Calaf🕰
Un viatge en el temps, als anys 50, 60, 70, … 🕰
Què fer amb nens a #Molló?
El #Ripollès amb nens: el @molloparc i visita als pobles bonics de #Prats de Molló, #Molló i Beget ⛰
Ja tenim els girasols a tope! 🌻🌻🌻🌻🌻
La #torre de #Vallferosa 👣
Visites guiades TOT L’ANY per veure els gegants del carnaval i els gegants vells de #Solsona!
Estada en família a l’ @hotelgransolsolsona ☀️
Avui és santa Elna ☺️ felicitats a totes les Elnes i Naels! 💪🏼

SEGUEIX-NOS PER CORREU ELECTRÒNIC

Loading

Etiquetes

activitats en família activitats per fer amb nens activitats per fer en família Amb nens A prop de Barcelona Baix Llobregat Barcelona Barcelona és molt més cap de setmana amb nens Catalunya catalunya amb nens Cerdanya descobreix Catalunya escapada amb nens escapada amb nens a Catalunya escapada en família escapades amb nens escapades per europa europa amb nens excursions excursions amb nens excursions amb nens a Catalunya excursions a prop de Barcelona excursions en família excursions fàcils amb nens excursions per Catalunya excursions per fer amb nens hotels amb encant Catalunya llocs per anar amb nens Mercats de Nadal països europeus per viatjar amb nens països europeus per viatjar en família què fer amb nens a Catalunya racons de Catalunya sortides en família sortir amb nens turisme Catalunya turisme familiar vacances en família viatges amb nens viatges en família viatjar amb nens viatjar amb nens a Catalunya viatjar amb nens per Catalunya viatjar en família

Translate to

Busca destinacions

Cerca per paraules clau

A 1 hora de Barcelona Activitats en família Alemanya Allotjaments Amb nens Andorra Autocaravana Bages Baix Llobregat i Garraf Barcelona Bèlgica Canàries Catalunya Cerdanya Cerdanya a l'estiu Cerdanya a l'hivern Comarques de Lleida Comarques de Tarragona Consells Destinacions baratetes Dinamarca Empordà Escapades curtes Estat espanyol Estats Units Europa França Garrotxa Mercats de Nadal Muntanya Món Nadal On sigui Osona Parcs temàtics Països nòrdics Platja Reculls segons temàtica Reculls sobre la Cerdanya Ruta 61 Ruta 66 Rutes per fer en autocaravana Sud est asiàtic Vallès Oriental Àustria

Avís legal | Política de privacitat

2022 | El Món Ens Espera
 

Loading Comments...