tamarro

Andorra amb nens: el Tamarro Lau

tamarro

El Tamarro Lau

El Tamarro de la parròquia de Sant Julià de Lòria és un dels Tamarros més fàcils de trobar. És a 5 minutets caminant de l’aparcament a la font de la Comabella, on hi ha nua mica de zona de pícnic. El camí fa una lleugera pendent però aviat arribareu a una gran esplanada amb el tamarro al fons. Les vistes són la part més bonica de l’entorn d’aquest Tamarro.

Des d’aquí podeu fer alguna caminada per l’entorn, per exemple una excursió fàcil de 2,8 quilòmetres fins al pla de Conangle, seguint el camí del Pi Cremat que trobareu indicat al costat del Tamarro.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Captcha loading...

Abans d'enviar el formulari, dóna un cop d'ull a la informació bàsica sobre protecció de dades aquí.

La titularidad de este sitio web, www.elmonensespera.com, la ostenta: NORMA LEVRERO SUBIRANA

NIF: 52166399F Dirección: Moll 13A Teléfono de contacto: 687999081 Email de contacto: elmonensespera@gmail.com

Desplaça cap amunt
Resum de la privadesa
El Món ens Espera

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.