casa batlló

Visita a la Casa Batlló de nit, la nova experiència de Nadal a Barcelona

Hi ha una nova manera de visitar la Casa Batlló. És de nit i il·luminada, vestida de Nadal i a través de les vivències que els cinc nets dels senyors Batlló van viure amb la Fermina, la seva cuidadora. És una visita que durarà poc temps, però aprofiteu els descomptes 2×1 per residents a Catalunya per visitar-la perquè val molt la pena!

Nova audioguia amb una història real

  • Menors de 12 anys gratuït
  • 2×1 per a adults residents a Catalunya
  • Nou relat a l’audioguia basat en fets reals
  • Horari: de 18:30h a 20:45h, cada dia
  • Durada: 1 hora i 15 minuts aprox
  • Les entrades es poden comprar aquí

L’audioguia amb pantalla virtual no explica com Antoni Gaudí va construir la casa, sinó que explica com la vivien en José Luis, la Mercedes, el Fernando, en Carlos i en Ricardo, els 5 nets dels senyors Batlló. I la protagonista és la Fermina, la seva cuidadora. Passejant per les doferents sales descobrireu les entremaliadures que hi feien, com jugaven amb la neu als terrats i com es divertien als racons d’aquesta casa màgica. És un recorregut molt amè, proper i familiar molt diferent a la proposta que es pot fer durant la visita de dia (encara que els espais sí que són els mateixos).

Amb l’audioguia virtual es pot anar veient com eren els espais de la casa fa 100 anys. De la xemeneia en crema foc, hi ha mobles i als dos patis dels terrats hi neva!

2×1 per a residents a Catalunya

Per visitar la Casa Batlló de nit podeu aprofitar el descompte 2×1 per a residents de Catalunya. A més a més, els nens i nenes menors de 12 anys no paguen, de manera que podeu fer la visita per 45 euros tota la família (2 adults + 2 nens). Les podeu comprar aquí

Quin tipus de visita és millor?

D’opcions per visitar la Casa Batlló n’hi ha moltes, en funció del preu. Si hi aneu amb nens, però, us recomanem la visita nocturna, ja que el guió de l’audioguia és molt més propera i familiar. Aniran escoltant els nens de la casa explicar les seves batalletes i també podran descobrir com era la casa amb les recreacions virtuals. A més a més, la il·luminació és molt espectacular i màgica.

Això sí, si feu la visita nocturna no podreu accedir a la part de la visita de dia en què s’entra a la ment del geni i la projecció 4D a la sala virtual.

Espectacle gratuït a la façana per Nadal

Fins al 6 de gener cada 30 minuts hi ha un espectacle de llum i música gratuït a la façana de la Casa Batlló. Dura 3 minutets i comença cada dia a les 17:30h.

I per aparcar a la vora et recomanem…

Un aparcament que teniu a prop de la Casa Batlló és el de Gran Via 613, de Wesmartpark. És la millor manera d’aparcar barat el centre de la ciutat: costa 1,95 euros l’hora, és una rampa recta molt curta i sense dificultats i les places són molt amples, al primer pis. És un aparcament en un blog de pisos i oficines privat, així que cal sortir per la porta del garatge mateix i entrar posant el telèfon mòbil del vostre usuari wesmart.

casa batlló
casa batlló

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.

Abans d'enviar el formulari, dóna un cop d'ull a la informació bàsica sobre protecció de dades aquí.

La titularidad de este sitio web, www.elmonensespera.com, la ostenta: NORMA LEVRERO SUBIRANA

NIF: 52166399F Dirección: Moll 13A Teléfono de contacto: 687999081 Email de contacto: elmonensespera@gmail.com

Desplaça cap amunt
Resum de la privadesa
El Món ens Espera

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.