Menu
El món ens espera
  • Sobre nosaltres
    • Contacte
    • El teu viatge a mida
    • Parlen de nosaltres
    • Vols que recomanem el teu lloc?
  • Catalunya
    • Anoia
    • Baix Llobregat i Garraf
    • Bages
    • Barcelona
    • Berguedà
    • Catalunya nord
    • Comarques de Lleida
    • Comarques de Tarragona
    • Empordà
    • Garrotxa
    • La Selva
    • Osona
    • Ribera d’Ebre
    • Ripollès
    • Solsonès
    • Terra Alta
    • Terres de l’Ebre
    • Vallès Oriental
  • Cerdanya
    • Cerdanya a l’estiu
    • Cerdanya a l’hivern
    • Cerdanya a la tardor
    • Cerdanya a la primavera
    • Reculls sobre la Cerdanya
  • Activitats en família
    • Parcs d’atraccions
    • A 1 hora de Barcelona
    • Recull d’activitats per fer a Barcelona
  • Europa
    • Alemanya
    • Andorra
    • Àustria
    • Bèlgica
    • Regne Unit
    • Croàcia
    • Eslovènia
    • Dinamarca
    • Estat espanyol
      • Aragó
      • Canàries
      • Madrid
      • Navarra
    • Finlàndia
    • França
    • Itàlia
    • Irlanda
    • Islàndia
    • Lituània
    • Macedònia
    • Montenegro
    • Noruega
    • Polònia
    • Portugal
    • Romania
    • Mercats de Nadal
    • Suècia
    • Suïssa
    • Països nòrdics
    • Reculls segons temàtica
    • Rutes per fer en autocaravana
  • Món
    • Àfrica
      • Marroc
    • Amèrica Llatina
      • Carib
      • Mèxic
      • República Dominicana
    • Estats Units
      • Ruta 61
      • Ruta 66
    • Japó
    • Sud est asiàtic
      • Bali
      • Malàisia
      • Singapur
  • Consells
  • A 1 hora de Barcelona
  • Autocaravana
  • Allotjaments
  • Descomptes
  • Botiga
El món ens espera

Pobles bonics de la Garrotxa: Sant Martí del Corb, Castellfollit i Besalú

Posted on 7 de desembre de 202022 de maig de 2022 by Norma Levrero

En aquest post hi trobareu un recull dels poblets més bonics de la Garrotxa. Us proposem una passejada tranquil·la pels seus carrers. I un raconet preciós, una ermita romànica en mig del bosc que si teniu l’oportunitat de visitar a la tardor, és una joia. Recordeu que en aquest enllaç podreu trobar el recopilatori de llocs bonics de la Garrotxa.

Sant Martí del Corb

Sant Martí del Corb és una esglesieta romànica que hi ha en un raconet de bosc a prop de les Preses. Per arribar-hi, els caps de setmana haureu de fer la caminada des del poble, ja que l’accés està tallat per evitar aglomeracions de vehicles.

Entre setmana, podreu arribar fins al caminet que us portarà a ll’esglesieta (ho deixem indicat al mapa) o fer la caminada conjunta per visitar una altra esglesieta similar, la de Sant Miquel del Corb.

Sant Martí és coneguda per la seva porxada de fusta i la font que l’acompanya.

Sant Privat d’en Bas

És un poblet petitet on hi ha una botiga embotits, l’església i la casa del filòleg català Antoni Maria Badia. A la placeta, una font natural preciosa.

Castellfollit de la Roca

Castellfollit s’alça sobre cinglera basàltica de 50 metres d’alçada i 1km de llargada. La primera colada de lava va ser fa mes de 200 milions d’anys i la segona, es va superposar a l’anterior.

L’antiga església és un centre cultural i el campanar, un mirador. Si feu una passejada pel centre, pareu a comprar magdalenes Tuset.

Besalú

Besalú és conegut pel pont dels jueus. Un pont medieval espectacular que dóna accés a un poble que conserva vestigis del que va ser en època medieval: la muralla, els portals, la sinagoga, el monestir de Sant Pere, les esglésies, …

Us recomanem que aparqueu a la zona sud del pont, on hi ha habilitat un aparcament ampli, i accediu al centre històric a través del pont sobre el Fluvià.

Circusland Besalú, el museu del circ

Una de les visites molt xules per fer amb canalla a Besalú és al Circusland, situat al centre del poble, justa davant l’església. És el Palau Internacional del Circ, un espai situat en un antic convent benedictí que acull una de les col·leccions dedicades al circ més gran del món. De fet, la joia de la corona és una enorme maqueta de 50 metres quadrats que reprodueix el circ almenay Gleich, que va existir entre 1924 i 1937. És la maqueta de circ més gran del món, amb 420 personatges, 270 animals i tota les escenes de la vida quotidiana en un circ ambulant (l’escola, l’infermeria, les gàbies dels animals, …). Aquest circ va visitar Barcelona el 1929. 

Circusland repassa els 250 anys d’història del circ amb gravats. vestuari, cartells, …. Destaca la col·lecció de vestits de pallasso elaborats a París entre 1950 i 1980  i una col·lecció de cartells d’època molt bonica. L’entrada costa 5,90 euros i els infants de 2 a 10 anys, 3,90 i es poden comprar aquí.  

Sant Joan les Fonts

La zona del molí Fondo és al centre de Sant Joan les Fonts, passant el pont medieval sobre el riu Fluvià, i és un mirador on hi podreu observar les tres colades de lava de diferents erupcions i volcans. En aquest punt, passat el pont, hi ha també el punt d’informació i us podran informar de les rutes que podeu fer. Trobareu més informació en aquest post.

Santa Pau

La darrera visita que us proposem per fer amb nens a la Garrotxa és al poble medieval de Santa Pau. Passat el portal de Sant Antoni arribareu a la plaça Major, la joia d’aquest indret. És una plaça porxada presidida per l’església de Santa Maria, del segle XVI, d’estil gòtic tardà. En aquest post en trobareu més informació.

Riudaura

La darrera parada del dia va ser a Riudaura, un dels pobles bonics de la Garrotxa que teníem a mig camí entre Sant Privat d’en Bas i La Vall de Bianya. Té una església-casa particular, juntmanet amb el cementiri, i poca cosa més.

Si has arribat fins aquí també et pot interessar…

  • Caminada amb nens fins a les roques encantades de la Garrotxa
  • La Garrotxa a la tardor: el volcà Croscat, Santa Pau i els gorgs de les Planes d’Hostoles
  • Estada amb nens a les Cabanyes entre valls a la tardor
  • Llocs imprescindibles a la Garrotxa
  • La fageda de la Grevolosa a la tardor
  • Escapades de tardor a Catalunya

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

Advertisements

Entrades més vistes

  • 70 excursions i activitats per fer amb nens a prop de Barcelona
    70 excursions i activitats per fer amb nens a prop de Barcelona
  • Apartaments, cases rurals i càmpings per anar amb nens a Catalunya
    Apartaments, cases rurals i càmpings per anar amb nens a Catalunya
  • Rutes per veure els cirerers en flor a Sant Climent de Llobregat
    Rutes per veure els cirerers en flor a Sant Climent de Llobregat
  • On trobar descomptes per les entrades de Port Aventura
    On trobar descomptes per les entrades de Port Aventura
  • Idees per a un cap de setmana amb nens a Catalunya
    Idees per a un cap de setmana amb nens a Catalunya
  • 10 llocs imprescindibles per anar amb nens a la Cerdanya
    10 llocs imprescindibles per anar amb nens a la Cerdanya
  • Llocs imprescindibles per anar amb nens al delta de l'Ebre
    Llocs imprescindibles per anar amb nens al delta de l'Ebre
  • Estada en família als apartaments Romaní del Montgrí a la Costa Brava
    Estada en família als apartaments Romaní del Montgrí a la Costa Brava
  • Excursions fàcils per fer amb nens a la Cerdanya
    Excursions fàcils per fer amb nens a la Cerdanya
  • 10 països europeus per viatjar amb nens
    10 països europeus per viatjar amb nens

Segueix-nos a Instagram!

Un viatge en el temps a les botigues antigues de Calaf🕰
Un viatge en el temps, als anys 50, 60, 70, … 🕰
Què fer amb nens a #Molló?
El #Ripollès amb nens: el @molloparc i visita als pobles bonics de #Prats de Molló, #Molló i Beget ⛰
Ja tenim els girasols a tope! 🌻🌻🌻🌻🌻
La #torre de #Vallferosa 👣
Visites guiades TOT L’ANY per veure els gegants del carnaval i els gegants vells de #Solsona!
Estada en família a l’ @hotelgransolsolsona ☀️
Avui és santa Elna ☺️ felicitats a totes les Elnes i Naels! 💪🏼

SEGUEIX-NOS PER CORREU ELECTRÒNIC

Loading

Etiquetes

activitats en família activitats per fer amb nens activitats per fer en família Amb nens A prop de Barcelona Baix Llobregat Barcelona Barcelona és molt més cap de setmana amb nens Catalunya catalunya amb nens Cerdanya descobreix Catalunya escapada amb nens escapada amb nens a Catalunya escapada en família escapades amb nens escapades per europa europa amb nens excursions excursions amb nens excursions amb nens a Catalunya excursions a prop de Barcelona excursions en família excursions fàcils amb nens excursions per Catalunya excursions per fer amb nens hotels amb encant Catalunya llocs per anar amb nens Mercats de Nadal països europeus per viatjar amb nens països europeus per viatjar en família què fer amb nens a Catalunya racons de Catalunya sortides en família sortir amb nens turisme Catalunya turisme familiar vacances en família viatges amb nens viatges en família viatjar amb nens viatjar amb nens a Catalunya viatjar amb nens per Catalunya viatjar en família

Translate to

Busca destinacions

Cerca per paraules clau

A 1 hora de Barcelona Activitats en família Alemanya Allotjaments Amb nens Andorra Autocaravana Bages Baix Llobregat i Garraf Barcelona Bèlgica Canàries Catalunya Cerdanya Cerdanya a l'estiu Cerdanya a l'hivern Comarques de Lleida Comarques de Tarragona Consells Destinacions baratetes Dinamarca Empordà Escapades curtes Estat espanyol Estats Units Europa França Garrotxa Mercats de Nadal Muntanya Món Nadal On sigui Osona Parcs temàtics Països nòrdics Platja Reculls segons temàtica Reculls sobre la Cerdanya Ruta 61 Ruta 66 Rutes per fer en autocaravana Sud est asiàtic Vallès Oriental Àustria

Avís legal | Política de privacitat

2022 | El Món Ens Espera
 

Loading Comments...