masia can bufĂ­

Can BufĂ­: masia espectacular per grups a Girona amb piscina, petfriendly i accessible amb cadira de rodes

banner disney oferta estiu 25 ok

Un petit hotelet convertit en una casa rural. Can BufĂ­ Ă©s una masia amb detalls amb estil i cuidats si busqueu un allotjament per anar en grups o famĂ­lia però que cadascĂş tingui la seva pròpia intimitat i espai a l’hora d’anar a dormir i descansar. Totes les habitacions tenen el seu propi bany complet i hi ha 4 caracterĂ­stiques que la fan especial: piscina interior i exterior, que estĂ  totalment adaptada per a persones amb mobilitat reduĂŻda, espais amplis i Ă©s un allotjament petfriendly. És als afores de Llagostera i Girona queda a 20 minutets en cotxe i la platja (Platja d’Aro i Tossa) a 15 minutets.

  • 7 habitacions triples, capacitat per dormir 21 persones
  • 2 salons amb sofĂ s, billar, futbolĂ­ i ping-pong
  • llar de foc
  • 2 salons menjador
  • sala de joc infantil amb jocs i joguines
  • cuina enorme de restaurant
  • petfriendly
  • accessible amb cadira de rodes, mobilitat reduĂŻda
  • piscina exterior amb barana de protecciĂł
  • piscina interior
  • gronxadors, llit elĂ stic, porteria de futbol
  • barbacoa exterior

7 habitacions triples per a 21 persones

Can BufĂ­ tĂ© capacitat per acollir fins a 21 persones (per dormir), encara que de dia (amb un suplement), els espais amplis permeten que s’hi puguin reunir encara mĂ©s persones. Hi ha 7 habitacions triples (amb llit doble i un llit individual) i possibilitat de posar-hi bressols. Cada habitaciĂł tĂ© el seu propi bany complet, com si fos un hotel, de manera que permet estar en una casa compartint espais comuns però que a l’hora de dormir i descansar, cada nucli familiar tingui la seva pròpia intimitat.

Les habitacions estan al pis de dalt, amb espais molt amplis i molta claror (hi ha un sostre de vidre en què es veu el cel!) i són accessibles amb ascensor. Hi ha una de les habitacions que està habilitada per accedir-hi en cadira de rodes.

Quatre sales de descans, menjador i jocs

Al primer pis hi ha fins a quatre sales amb diferents usos: d’una banda, dues sales amb taules grans (llarguĂ­ssimes!) per menjar. Hi caben mĂ©s de 21 persones. Al costat d’aquesta sala hi ha una petita barra de bar, ideal per fer cafè i tenir begudes refrigerades. Hi ha 3 trones i un canviador a la planta baixa, ideal si hi aneu amb nadons.

Hi ha tambĂ© dos salos amb sofĂ s: un amb taula de billar, mĂ©s Ă­ntima, i un altre espai mĂ©s diĂ fan, amb llar de foc i un punt d’accĂ©s a un ordinador, que properament estarĂ  habilitat tambĂ© amb taules grans per si s’hi volen fer reunions d’empresa.

I per Ăşltim: dues sales de joc. La primera Ă©s al costat del salĂł de la llar de foc i estĂ  dedicada als mĂ©s petits: cuineta de fusta, cabaneta tipi, balancĂ­, jocs de construcciĂł de fusta, jocs de taula, llibreria amb contes, …. No fa falta que porteu cap joguina a l’equipatge! L’avantatge d’aquesta sala Ă©s que estĂ  al costat i a la vosta del salĂł amb sofĂ s, de manera que fa compatible el descans amb el joc dels mĂ©s petits.

L’altra sala Ă©s al pis de baix i estĂ  destinada als mĂ©s joves: sofĂ s amb televisiĂł, ping-pong i futbolĂ­. Al costat, hi ha una sala amb una petita piscina interior pels dies de mĂ©s fred.

Un altre dels puntassos d’aquesta masia Ă©s que la cuina Ă©s enorme, com la d’un restaurant. De fet, fins fa uns anys havia estat un hotelet i restaurant, per tant l’equipament mantĂ© tota la infraestructura de llavors. I la cuina n’Ă©s un clar exemple: fogons enormes, forn industrial, neveres gegants i rentavaixelles industrial tambĂ©. I una sala plena de vaixella sense fi!

A mĂ©s a mĂ©s, en aquesta finca s’hi produeix vi. En teniu a la vostra disposiciĂł per provar a les neveres per un preu molt raonable!

Piscina exterior amb vistasses, gronxador, llit elĂ stic i porteria

L’era de la casa Ă©s un espai ampli amb vistes des del Montseny fins al Pirineu, les muntanyes del Ripollès fins al CanigĂł. Com que queda alçada en un petit turĂł, hi toca sempre el sol i a l’estiu el sol es pon davant d’aquesta era, una estampa bonica des de la piscina.

La piscina exterior Ă©s estreta i allargada, amb un acabament ‘infinity’ i tĂ© 3 nivells: un espai per mĂ©s nadons i dues de mĂ©s fondes. Hi ha espai amb gandules i l’avantatge si aneu amb criatures i gossos Ă©s que estĂ  envoltada per tanques, aixĂ­ que es minimitza el perill.

Al costat de la piscina hi ha un petit gronxador, llit elĂ stic i al costat de l’aparcament, un espai amb gespa artificial amb una porteria.

Què es pot fer al voltant de Can Bufí?

L’avantatge de Can BufĂ­ Ă©s que Ă©s a 20 minuts de la ciutat de Girona però a 15 minuts en cotxe de la platja. Per exemple Tossa de Mar queda a uns 10 quilòmetres i Platja d’Aro, a 15 minuts per autovia. Podeu visitar, per xemple, els poblets de l’EmpordĂ  interior, com Corçà, Pals o RomanyĂ  de la Selva.

Us recomanem també visitar el castell de Púbol i el Museu Dalí que hi ha allà o algun dels museus i activitats a Sant Feliu de Guíxols.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.

Abans d'enviar el formulari, dĂłna un cop d'ull a la informaciĂł bĂ sica sobre protecciĂł de dades aquĂ­.

La titularidad de este sitio web, www.elmonensespera.com, la ostenta: NORMA LEVRERO SUBIRANA

NIF: 52166399F Dirección: Moll 13A Teléfono de contacto: 687999081 Email de contacto: elmonensespera@gmail.com

Desplaça cap amunt
Resum de la privadesa
El MĂłn ens Espera

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessĂ ries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.